مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 فروردین 1399 ساعت 05:502020-03-31اقتصادي

قطع 15 ساعته پیام رسان ایتا رفع شد/برای افزایش پهنای باند و فضای سرورها مساعدتی نشد


حمایت اولیه پرداخت وام تا سقف 5 میلیارد تومان شامل پیام رسان ایتا شد اما در مورد افزایش پهنای باند و در نهایت قرار دادن فضایی برای سرورها مساعدتی برای این پیام رسان انجام نشد.

- محسن غفاری مدیرعامل پیام رسان ایتا در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، با بیان اینکه قطع این پیام رسان از صبح روز گذشته به مدت 15 ساعت بود، گفت: اختلال در پیام رسان ایتا به دلیل مشکل فنی از طرف خود این شرکت و یک خطای انسانی بود اما اکنون بین 80 تا 90 درصد سیستم پیام رسان اسپیسل شده و 20 درصد باقی مانده نیز به مرور زمان آپدیت خواهد شد.

وی افزود: رخ دادن چنین اتفاقاتی در پیام رسان ایتا با توجه به دارا بودن 3 میلیون کاربر و بزرگی حجم سیستمی طبیعی است.

این در حالی است که این پیام رسان از سوی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نیازمند حمایت است، البته باید بگویم حمایت اولیه که از پیام رسان ها انجام می شد که پرداخت وام تا سقف 5 میلیارد تومانی بود، شامل پیام رسان ایتا شد اما در مورد افزایش پهنای باند و در نهایت قرار دادن فضایی برای سرورها مساعدتی برای این پیام رسان انجام نشد.

* نیازمند حمایت های وزارت ارتباطات هستیم غفاری تصریح کرد: در ادامه حمایت های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات قرار بود حمایت ثانویه ای از پیام رسان ها انجام شود اما تاکن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطع 15 ساعته پیام رسان ایتا رفع شد/برای افزایش پهنای باند و فضای سرورها مساعدتی نشد

قطع 15 ساعته پیام رسان ایتا رفع شد/برای افزایش پهنای باند و فضای سرورها مساعدتی نشد