موضوعات داغ: - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - حقوق بازنشستگان - عضو هيات مديره پرسپوليس - هيات مديره پرسپوليس - تركيب استقلال - هفته بيست و چهارم ليگ برتر - ليگ برتر فوتبال - هواشناسي گلستان - دكتر سيد محمد پورحسيني - تقابل - خداحافظي قاسم حدادي فر - فرنگي كاران ايران - رييس اتحاديه كفاشان تبريز - مهدي فيضي صفت - السامرايي - حيدرآباد - زنان و دفاع مقدس - كاهش ترافيك - يگان حفاظت از ميراث فرهنگي - عبدالعزيز بن تركي الفيصل

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 فروردین 1399 ساعت 05:452020-03-31اقتصادي

هزینه برق و گاز اصناف با 3 ماه مهلت دریافت می شود


معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین گفت: به منظور حمایت از کسبه و اصناف آسیب دیده ناشی از بیماری کرونا هزینه های برق و گاز فعالان اقتصادی پس از 3 ماه مهلت دریافت می شود.

- منوچهر حبیبی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: این روزها که اصناف و کسبه و بازاریان فعالان اقتصادی به دلیل تعطیلی ناشی از شیوع ویروس کرونا آسیب دیده اند از سوی دولت تصمیماتی برای کمک به این گروه اتخاذ شده که به تدریج اجرا می شود.

حبیبی بیان کرد: در این راستا هزینه های برق و گاز مصرفی بخش ها و کسب و کارهای اقتصادی که به واسطه شیوع ویروس کرونا بیشترین آسیب را دیده اند برای یک دوره سه ماهه منتهی به اردیبهشت ماه استمهال می شود.

وی تصریح کرد: هیئت دولت به منظور حمایت از کسب و کارهای آسیب دیده، پرداخت هزینه های برق، گاز، و حق بیمه سهم کارفرمایان را به مدت سه ماه استمهال کرده است.

حبیبی یادآورشد: این حمایت ها به منظور کاهش آثار اقتصادی شیوع بیماری کرونا مربوط به بخش های غیر دولتی بویژه بخش خصوصی صورت می گیرد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین افزود: این موضوع از سوی کارگروه بررسی و مقابله با پیامدهای اقتصادی ناشی از ویروس کرونا به دولت پیشنهاد شد که در جلسه 25 اسفند ماه به تصویب هیئت وزیران رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه برق و گاز اصناف با 3 ماه مهلت دریافت می شود

هزینه برق و گاز اصناف با 3 ماه مهلت دریافت می شود