مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 فروردین 1399 ساعت 05:352020-03-31بين الملل

پیشنهاد یک جامعه شناس به طلابِ داوطلبِ کمک به سالمندان غربی


در پی انتشار خبر اعلام آمادگی طلبه های جوان برای اعزام به آمریکا و اروپا به منظور مراقبت از سالمندان مبتلا به ویروس کرونا، یک جامعه شناس پیشنهادی خطاب به آنان و دیگر طلبه ها مطرح کرد.

- در پی انتشار خبر اعلام آمادگی طلبه های جوان برای اعزام به آمریکا و اروپا به منظور مراقبت از سالمندان مبتلا به ویروس کرونا، یک جامعه شناس پیشنهادی خطاب به آنان و دیگر طلبه ها مطرح کرد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اخیراً به دنبال شیوع ویروس کرونا در تعدادی از کشورهای اروپایی و ایالات متحده آمریکا، از جانب گروهی از طلبه های جوان خطاب به نهادهایی چون وزارت خارجه، اعلام شد که برای اعزام و پرستاری از سالمندان مبتلا به کرونا در این کشورها آمادگی دارند.

در واقع هفته پیش بود که از جانب خانه طلاب جوان در نامه ای به محمدجواد ظریف ـ وزیر امور خارجه کشورمان ـ درخواست شد که شرایط اعزام طلاب جهادی برای همراهی و کمک به بهبود بیماران سالمند یا دعوت از این بیماران جهت مداوا در داخل کشور یا هر نوع اقدامی جهت کمک به آنها، فراهم شود.

در این نامه اشاره شده بود که با توجه به عدم رسیدگی مناسب به سالمندان و نیازمندان مبتلا به کرونا در آمریکا و برخی کشورهای اروپایی به حکم وظیفه انسانی بر خود لازم می دانیم که برای یاری این دسته از بیماران اقدام کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد یک جامعه شناس به طلابِ داوطلبِ کمک به سالمندان غربی

پیشنهاد یک جامعه شناس به طلابِ داوطلبِ کمک به سالمندان غربی