مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 فروردین 1399 ساعت 05:252020-03-31پزشكي

روزهای قرنطینه کرونایی را به تجربه جدید زندگی تبدیل کنیم


یک روانشناس، با بیان اینکه برنامه ریزی روزانه می تواند ایام قرنطینه کرونایی را به یک تجربه جدید تبدیل کند، گفت: با یک سبک زندگی و برنامه درست و مناسب بدون بیمارانگاری و انکار بیماری می توانیم این دوران را به خوبی بگذرانیم.

- ایسنا/گیلان یک روانشناس، با بیان اینکه برنامه ریزی روزانه می تواند ایام قرنطینه کرونایی را به یک تجربه جدید تبدیل کند، گفت: با یک سبک زندگی و برنامه درست و مناسب بدون بیمارانگاری و انکار بیماری می توانیم این دوران را به خوبی بگذرانیم.

مهسا حاتم در گفت وگو با ایسنا، شیوع کرونا را موجب تغییر در سبک زندگی مردم دانست و اظهار کرد: اضطراب و استرس ناشی از این شرایط یک واکنش طبیعی است، اما عده ای اغراق می کنند و با افکار ناسازگارانه فاجعه انگاری به سراغشان می آید که باعث می شود فکر کنند کرونا آخر زندگی است و کنترل نمی شود.

وی با بیان اینکه افراد مضطرب مبتلا شدن خودشان به کرونا را یک امر قطعی دانسته و اضطرابشان افزایش پیدا می کند، گفت: در مقابل عده ای نیز وجود دارند که کاملا نسبت به کرونا و شرایط جامعه بی تفاوت هستند و لذا این بی تفاوتی و سهل انگاری به اندازه بزرگنمایی و فاجعه انگاری کرونا آسیب زننده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزهای قرنطینه کرونایی را به تجربه جدید زندگی تبدیل کنیم

روزهای قرنطینه کرونایی را به تجربه جدید زندگی تبدیل کنیم