مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 فروردین 1399 ساعت 04:302020-03-31سياسي

75 درصد مردم موضوعات مرتبط با کرونا را رعایت کردند


75 درصد مردم موضوعات مرتبط با کرونا را رعایت کردند و این را آمار های مختلف از جمله آمار استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی تایید می کند.

- و این را آمار های مختلف از جمله آمار استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی تایید می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، پیروز حناچی با حضور در یک برنامه تلویزیونی درباره موضوعات مختلف و وضعیت شهر تهران در حوزه مقابله با شیوع ویروس کرونا و تلاش های مدیریت شهری سخن گفت.

وی افزود: هرچه در این ایام در شهر تهران کار اتفاق افتاده است از سر انجام وظیفه بوده و هیچ منتی سر هیچکدام از شهروندان نیست و اینها وظایف ما بوده است.

شهردار تهران ادامه داد: بیش از 75 درصد مردم موضوعات مرتبط با کرونا را رعایت کردند و این را آمارهای مختلف از جمله آمار استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی تأیید می کند.

حناچی گفت: این طبیعی است که در همه جوامع یک سری افراد این خطرها را جدی نمی گیرند و این هم فقط مخصوص مردم ما نیست و در همه جای دنیا این افراد هستند.

شهردار تهران تصریح کرد: براساس گزارش وزیر بهداشت بخش بزرگی از جامعه در طرح خود اظهاری شرکت کرده اند که این یک موفقیت بزرگ برای ما محسوب می شود.

وی ادامه داد: من به عنوان شهردار تهران از همه مردم شهر تهران که با توجه به ایام عید و آخر سال با طرح های دولت برای مقابله با کرونا تلاش کردند تشکر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

75 درصد مردم موضوعات مرتبط با کرونا را رعایت کردند

75 درصد مردم موضوعات مرتبط با کرونا را رعایت کردند