مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 فروردین 1399 ساعت 19:152020-03-30اقتصادي

کاهش 70 درصدی تردد شهری با اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در قم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، بهرام سرمست غروب دوشنبه پس از جلسه با وزیر کشور که از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به اجرای موفق طرح فاصله گذاری اجتماعی ترددهای داخل شهری در قم 70 درصد کاهش یافته است اما تردد 30 درصد در داخل شهر را نمی توان نادیده گرفت و برای کاهش این تردد 30 درصدی اگر لازم باشد الزامات شدیدتری را اتخاد خواهیم کرد.

به گفته وی، با اجرای موفق طرح فاصله گذاری اجتماعی در مسیرهای منتهی به قم و خارج از استان تا 90 درصد جلوی تردد به داخل استان را گرفتیم و افراد غیر بومی اجازه ورود به قم را ندارند و در طول اجرای این طرح 66 درصد در مصرف سوخت صرفه جویی شده است.

جذب 20 میلیارد تومان کمک های مردمی و خیرین استاندار قم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به همراهی و مشارکت خوب خیرین و مردم گفت: مردم قم همیشه در زمینه کار خیر پیش قدم بودند حال که این حمایت ها برای خود استان قم است همکاری و مشارکت خوبی داشتند و در طی جلساتی که با خیرین سلامت و نهادهای مردمی داشتیم 20 میلیارد تومان کمک جذب شده است.

وی ادامه داد: این کمک ها در 2 بخش کمک و حمایت از کادر درمانی و هم چنین کمک و یاری به خانواده هایی که در طول شیوع بیماری کرونا کسب و کار آن ها آسیب دیده جذب شده است که جا دارد از مجمع خیرین سلامت و نهادهای خیریه مردمی کمک و تشکر کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 70 درصدی تردد شهری با اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در قم

کاهش 70 درصدی تردد شهری با اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در قم