مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 فروردین 1399 ساعت 18:352020-03-30حوادث

پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس اصفهان در 24 ساعت گذشته


75درصد اصفهانی ها در خانه ماندند، حسینیه ای که علی رغم توصیه ها تعطیل نیست!، 1900 بار مزاحمت برای آتش نشانی اصفهان توسط جوان 24 ساله، مروری بر 10 خبر مهم سیاسی اصفهان در سال 98، - پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس استان اصفهان در روز گذشته (دوشنبه 11 فروردین ماه) را اینجا مشاهده می کنید: 75درصد اصفهانی ها در خانه ماندند/ حضور 200 گروه پلیس برای کنترل رفت و آمد سخنگوی ستاد استانی مبارزه با کرونا در اصفهان گفت: در مجموع بیش از 75 هزار مورد اعمال قانون و جریمه وجود داشته است و بازهم برای روزهای 12 و 13 فرودین با توجه به اینکه کلیه کارها تعطیل شده و هیچگونه امکان استفاده از پارک ها نیست و ممنوعیت تردد را هم ایجاد کرده ایم.

حسینیه ای که علی رغم توصیه ها تعطیل نیست! حسینیه بنی فاطمه اصفهان در خیابان ابن سینا با 210 شهید معروف است، این روزها حسینیه به موکب سلامت بزرگی تبدیل شده تا محل قراری برای همدلی و وحدت اقشار مختلف مردم برای مشارکت در تولید روزانه 60 هزار ماسک باشد.

1900 بار مزاحمت برای آتش نشانی اصفهان توسط جوان 24 ساله مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری اصفهان گفت: جوانی 24 ساله از دو سال و نیم پیش با ایجاد مزاحمت برای همکاران ما سبب اختلال در کار نیروهای ما و نیز بی احترامی مکرر به آن ها می شد که با تلاش نیروهای انتظامی بازداشت شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس اصفهان در 24 ساعت گذشته

پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس اصفهان در 24 ساعت گذشته