مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 فروردین 1399 ساعت 17:452020-03-30اقتصادي

گزارش استاندار سمنان به وزیر کشور درباره کرونا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، ارتباط ویدئوکنفرانسی وزیر کشور با استانداران کشور شامگاه دوشنبه در حالی برگزار شد که علیرضا آشناگر استاندار سمنان نیز گزارشی از عملکرد ستاد مقابله با کرونای استان را به رحمانی فضلی ارائه کرد.

استاندار سمنان در این ارتباط ویدئوکنفرانسی بابیان اینکه در روز گذشته میزان مصرف بنزین در استان 420 هزار لیتر بود، اظهار داشت: این آمار با کاهش 72 درصدی، در مدت مشابه سال گذشته یک میلیون و 500 هزار بشکه بود.

علیرضا آشناگر با اشاره به اینکه میزان تردد در استان سمنان در روز گذشته به نسبت مدت مشابه سال گذشته 70 درصد کاهش یافت، افزود: این تردد روز گذشته در مقایسه با قبل از اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی کاهش 28 درصدی داشته است.

وی بابیان اینکه در اوج شیوع کرونا ویروس، میزان بستری مبتلایان در استان سمنان 526 بیمار بود، یادآور شد: این رقم اکنون به 180 بیمار رسیده و این در حالی است که یک هزار و 271 مورد با علائم کرونا ویروس در هفته های گذشته به بیمارستان های استان مراجعه کردند.

آشناگر با اشاره به اینکه از این تعداد 775 مورد مثبت اعلام شده است، خاطرنشان کرد: از این تعداد 624 مورد درمان و با بهبودی کامل ترخیص شدند.

وی از اجرای طرح غربالگری کرونا ویروس در استان سمنان خبر داد و گفت: تاکنون 82 درصد از اقشار مردم در استان در طرح غربالگری م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش استاندار سمنان به وزیر کشور درباره کرونا

گزارش استاندار سمنان به وزیر کشور درباره کرونا