مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 فروردین 1399 ساعت 15:352020-03-30اقتصادي

بهره برداری بخش هایی از شبکه آبیاری «خداآفرین» آغاز شد


نماینده مجری بهره برداری از شبکه های آبیاری مرزی اردبیل گفت: بهره برداری بخش هایی از شبکه آبیاری و زهکشی خدا آفرین در سال آبی جاری آغاز گردید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، عباس قنبری عصر دوشنبه در کمیته حفاظت از منابع آبی اردبیل عنوان کرد: بخش هایی از ناحیه عمرانی اول و دوم شبکه آبیاری و زهکشی خدا آفرین در سال آبی جاری به بهره برداری رسید.

وی افزود: بر اساس تلاش و پیگیری های انجام شده در سطح استانی و ملی و با برنامه ریزی و اقدامات معاونت طرح و توسعه و معاونت حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای اردبیل، تأمین آب حدود 15 هزار هکتار از شبکه اصلی آبیاری و زهکشی خدا آفرین امکان پذیر بوده و با توجه به پیشرفت احداث شبکه های فرعی آبیاری و ایجاد تشکل های قانونی آب بران توسط جهاد کشاورزی و پس از معرفی رسمی این تشکل ها به شرکت آب منطقه ای اردبیل، در مرحله نخست بهره برداری از شبکه آبیاری و زهکشی خدا آفرین، 7 هزار هکتار اراضی تحت پوشش شبکه های فرعی آبیاری احداث شده در سال آبی جاری تحت کشت و بهره برداری قرار می گیرند.

قنبری گفت: طبق هماهنگی انجام شده با سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل مقرر است در مرحله نخست از آغاز بهره برداری شبکه آبیاری و زهکشی خدا آفرین، تشکلهای قانونی آب بران در 3 هزار هکتار اراضی ناحیه عمرانی اول و 4 هزار هکتار اراضی ناح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری بخش هایی از شبکه آبیاری «خداآفرین» آغاز شد

بهره برداری بخش هایی از شبکه آبیاری «خداآفرین» آغاز شد