مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 فروردین 1399 ساعت 15:202020-03-30پزشكي

ضرورت راه اندازی نقاهتگاه برای بیماران کرونایی آستارا


مدیر شبکه بهداشت و درمان آستارا با بیان اینکه راه اندازی یک نقاهتگاه برای بیماران کرونایی بهبودیافته این شهرستان یک ضرورت است، گفت: بیماران بهبودیافته به مدت چهار هفته باید در این نقاهتگاه تحت مراقبت باشند تا از شیوع ویروس کووید 19 جلوگیری شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آستارا، نظام عباسی عصر امروز در جلسه ستاد مدیریت بحران کرونا در محل سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: از زمان شروع ویروس کرونا تاکنون، میزان شیوع ویروس در سطح استان گیلان و شهرستان آستارا کاهش پیداکرده است.

  مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان آستارا با بیان اینکه راه اندازی یک نقاهتگاه برای بیماران کرونایی بهبودیافته این شهرستان یک ضرورت است، تصریح کرد: بیماران بهبودیافته به مدت چهار هفته باید در این نقاهتگاه تحت مراقبت باشند تا از شیوع ویروس کووید 19 جلوگیری شود.

وی با اشاره به اینکه بازرسی از واحدهای صنفی باید با جدیت تداوم داشته باشد، افزود: تاکنون 112 واحد صنفی اعم از رستوران بین راهی، چای خانه و قلیان سرا توسط بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان آستارا به دلیل عدم رعایت موازین بهداشتی پلمب شده که 35 مورد آن قلیان سرا و 15 مورد رستوران بین راهی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت راه اندازی نقاهتگاه برای بیماران کرونایی آستارا

ضرورت راه اندازی نقاهتگاه برای بیماران کرونایی آستارا