مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 فروردین 1399 ساعت 15:102020-03-30پزشكي

نقطه محرمانه ای در اعلام آمار کرونا وجود ندارد/96 درصد مردم سمنان پایش شدند


رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی بهداشتی استان سمنان گفت: هیچ نقطه محرمانه ای در اعلام آمار کروناویروس در این استان وجود ندارد و تا به امروز 96 درصد مردم استان سمنان پایش و کنترل شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، نوید دانایی عصر امروز در جلسه مشترک کمیته های بهداشت و سلامت و تشکل های صنفی نظام پزشکی استان سمنان با جمعی از اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی، متخصصان و کارشناسان اظهار کرد: از روز نخست معتقد بودیم اپیدمی زمانی کنترل خواهد شد که شفافیت در این آمار وجود داشته باشد و از همان ابتدا آمار به صورت شفاف و هر روز از طریق صدا وسیما به استحضار مردم استان رسیده است و هیچ نقطه محرمانه ای در آمار وجود ندارد.

وی اضافه کرد: امروز در بحرانی قرار داریم که ابعاد این بحران و ویروس کرونا برای تمامی کشورهای درگیر با این بیماری در دنیا پیچیده و مبهم است و باید کارهای علمی و پژوهشی در این مورد صورت گیرد و در این مسیر نیز دو دانشگاه علوم پزشکی سمنان و شاهرود مطالعات و اقداماتی را کلید زدند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی بهداشتی استان سمنان بیان کرد: کار پژوهشی در این برهه باید بر پایه و مبنای علمی و تخصصی باشد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقطه محرمانه ای در اعلام آمار کرونا وجود ندارد/96 درصد مردم سمنان پایش شدند

نقطه محرمانه ای در اعلام آمار کرونا وجود ندارد/96 درصد مردم سمنان پایش شدند