مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 فروردین 1399 ساعت 07:252020-03-30ورزشي

درخشش و حضور 7 کاراته کار گیلانی در جمع برترین های کاراته وان کشور


رییس هیات کاراته استان گیلان روز دوشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با اعلام رتبه بندی کاراته کاران در لیگ کاراته وان دختران طی سال گذشته از سوی سازمان لیگ فدراسیون کاراته ایران ، هفت دختر کاراته کاران گیلانی موفق به حضور در جمع 10 کاراته کار برتر در اوزان خود قرار گرفتند.

مزدا صوفی افزود: با توجه به اعلام سازمان لیگ فدراسیون کاراته، رقابتهای کاراته وان دختران کشور در سال 98 در چهار مرحله انجام و در نهایت عناوین کسب شده این کاراته کاران محاسبه و رتبه بندی آنان اعلام شد که کاراته کاران گیلانی یک مقام اول، یک مقام سوم ، دو مقام ششم ، یک مقام هشتم ، یک مقام نهم و دو مقام دهم را به خود اختصاص دادند و یک مقام نیز در بخش کاتای تیمی کسب کردند.

وی ادامه داد: با توجه به این امر ، در رده سنی نوجوانان و در وزن 42- کیلوگرم ، زهرا ابراهیمی کاراته کار شایسته گیلانی با مربیگری آمنه زکاله در رنکینگ پایانی سال 98 پس از کاراته کارانی از قزوین و سیستان و بلوچستان در رتبه سوم قرار گرفت.

وی بیان کرد: همچنین در همین رده سنی و در وزن 54+ کیلوگرم، آتنا محبوب بشری و نیکناز امیدی هر دو از استان گیلان با مربیگری آمنه زکاله به ترتیب در رتبه های ششم و دهم برترین های کاراته وان دختران کشور طی سال گذشته قرار گرفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخشش و حضور 7 کاراته کار گیلانی در جمع برترین های کاراته وان کشور

درخشش و حضور 7 کاراته کار گیلانی در جمع برترین های کاراته وان کشور