مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 فروردین 1399 ساعت 06:562020-03-30بين الملل

طومار اینترنتی اعتراض به تحریم های ظالمانه آمریکا را امضا کنید


جمعی از فعالان فضای مجازی و رسانه ها در اعتراض به تحریم های آمریکا از مردم خواسته اند تا با امضای یک طومار چند زبانه، اعتراض خود به اقدامات ظالمانه دولت آمریکا را که جنایت علیه بشریت نیز هست، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، جهان درگیر بحران همه گیری کرونا است و آمار مبتلایان به این بیماری ساعت به ساعت افزایش می یابد.

ایران نیز مانند بقیه کشورها به دنبال حفظ جان شهروندان خود است و علاوه بر دولت، مردم نیز برای مقابله با این بیماری خطرناک، بسیج شده اند.

در این میان ایالات متحده آمریکا همچنان به دشمنی خود با ایران ادامه می دهد و علاوه بر پافشاری بر سیاست فشار حداکثری، در بحبوحه این بحران، تحریم های جدیدی را هر چند روز یک بار علیه ایران اعلام می کند.

این تحریم ها مردم ایران و سلامتی بیماران را مستقیماً هدف گرفته اند و از این رو اعتراض همه جانبه به آن ضرورت فزاینده ای پیدا کرده است.

جمعی از فعالان فضای مجازی و رسانه ها در اعتراض به این تحریم ها و تشدید آن ها از مردم خواسته اند تا با امضای یک طومار چند زبانه، اعتراض خود به اقدامات ظالمانه دولت آمریکا را که جنایت علیه بشریت نیز هست، اعلام کنند.

این طومار در نشانی اینترنتی   قرار دارد تا به صورت تصویری نیز مخالفت مردم با تحریم های ظالمانه آمریکا نشان داده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طومار اینترنتی اعتراض به تحریم های ظالمانه آمریکا را امضا کنید

طومار اینترنتی اعتراض به تحریم های ظالمانه آمریکا را امضا کنید