مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 فروردین 1399 ساعت 06:252020-03-30اقتصادي

راه اندازی کمپین روستای بدون کرونا


مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر استان البرز از توزیع بسته های بهداشتی به زیرمجموعه خود خبر داد و گفت: کمپینی با شعار روستای بدون کرونا تشکیل داده‎ایم و در راستای تحقق این شعار فعالیت خواهیم کرد.

- هادی بشیری، مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر استان البرز، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، ضمن تبریک عید باستانی نوروز و اعیاد شعبانیه، گفت: با توجه به شرایط فعلی و شیوع کرونا ویروس در سطح کشور، تأمین نیاز بهداشتی زیر مجموعه صندوق بیمه از جمله اقداماتی است که در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه بسته های بهداشتی شامل ماسک، دستکش، محلول و ژل ضد عفونی کننده دست برای تمامی کارگزاران استان تهیه و توزیع شد، افزود: این اقدام در راستای صیانت از سلامت پرسنل کارگزاری های صندوق و برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و همچنین ارائه خدمات بهتر به متقاضیان بوده است.

بشیری افزود: این بسته ها از طریق پست برای کارگزاران صندوق که در همه مناطق روستایی و عشایری استان مشغول ارائه خدمات بیمه ای به کشاورزان روستاییان و عشایر هستند، ارسال شد.

وی اظهار کرد: این صندوق با شعار روستای بدون کرونا فعالیت می کند، همچنین کمپین یاد شده از بیمه شدگان و خانواده آن ها که به این بیماری مبتلا شده اند حمایت خواهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی کمپین روستای بدون کرونا

راه اندازی کمپین روستای بدون کرونا