مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 فروردین 1399 ساعت 06:252020-03-30پزشكي

ربات بیمارستانی محیط را ضدعفونی می کند+فیلم


یک شرکت چینی به تازگی از یک ربات بیمارستانی رونمایی کرده که از ترکیب اشعه ماوراء بنفش و مایع ضدعفونی کننده استفاده می کند تا با پاک کردن سطوح از شیوع ویروس کرونا جلوگیری کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از دیلی میل، یک شرکت چینی به تازگی از  یک ربات بیمارستانی رونمایی کرده که از ترکیب اشعه ماوراء بنفش و مایع ضدعفونی کننده استفاده می کند تا با پاک کردن سطوح از شیوع ویروس کرونا جلوگیری کند.

این ربات توسط شرکت Keenon Robotics مستقر در شانگهای طراحی شده و با ضدعفونی کردن سطوح به کنترل ویروس کرونا کمک می کند.

این شرکت پیش از این ربات های مختلفی را برای تحویل مواد غذایی ساخته بود و در تازه ترین توسعه خود از رباتی رونمایی کرده که 40 هزار دلار قیمت دارد و سطوح عوامل بیماریزا و پاتوژن ویروس کرونا را  پاک می کند.

ربات ساخته شده از چهار گروه از لامپ های ساطع کننده اشعه ماورای بنفش بر روی بدنه خود بهره می برد که به وسیله آنها میکروب ها و ویروس کرونا را نابود می کند.

این ربات کاملاً اتوماتیک همچنین به پنج نازل سمپاش کننده مایع ضد عفونی کننده در بالای آن مجهز است؛ ارتفاع ربات توسعه داده شده توسط شرکت Keenon Robotics به یک متر و 40 سانتی متر می رسد و برای هر دور مأموریت لازم است 6 ساعت شارژ شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ربات بیمارستانی محیط را ضدعفونی می کند+فیلم

ربات بیمارستانی محیط را ضدعفونی می کند+فیلم