مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 فروردین 1399 ساعت 06:152020-03-30حوادث

عودت بیش از هزار خودرو از خراسان شمالی / ثبت 39 جریمه پانصدهزارتومانی


فرمانده انتظامی خراسان شمالی از عودت هزار و 475 خودرو در ورودی های استان خبر داد و گفت: تاکنون 39 مورد جریمه و 7 دستگاه خودرو توقیف و به پارکینگ منتقل شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد علیرضا مظاهری ظهر امروز در نشست ستاد مقابله کرونا در خراسان شمالی با اشاره به آخرین تصمیم گیری ها برای روز طبیعت اظهار کرد: خروجی شهرها برای تمام افراد به جز اهالی روستاها و کشاورزان ممنوع است و اجازه خروج داده نمی شود.

وی با تأکید بر تعطیلی تمامی پارک ها و بوستان های شهری استان افزود: روستاهای گردشگری نیز امکان حضور افراد غیربومی در محل معابر وجود ندارد و با ممنوعیت مواجه خواهند شد.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی همچنین از برقرار پایگاه های بررسی در 21 نقطه استان خبر داد و گفت: تاکنون هزار و 475 دستگاه خودرو از ورودی های استان عودت داده شده اند و در ورودی شهرستان ها نیز هزار و 826 خودرو ممانعت شده و 6 هزار و 41 خودرو نیز برای تردد از کمربندی شهرها هدایت شده اند.

وی با اعلام صدور قبض برگه جریمه برای 39 دستگاه خودرو ادامه داد: 7 دستگاه خودرو در استان توقیف و به پارکینگ اعزام شده اند.

مظاهری از پلمپ 99 واحد صنفی خبر داد و افزود: 342 تذکر، 67 مورد اخذ تعهد و همچنین بالغ بر هزار و 65 مورد نظارت انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عودت بیش از هزار خودرو از خراسان شمالی / ثبت 39 جریمه پانصدهزارتومانی

عودت بیش از هزار خودرو از خراسان شمالی / ثبت 39 جریمه پانصدهزارتومانی