مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 فروردین 1399 ساعت 06:152020-03-30سياسي

تصمیم برج میلاد به خداحافظی با دلفیناریوم


روابط عمومی برج میلاد اعلام کرد که فعالیت دلفیناریوم این مجموعه بصورت کامل متوقف و خاتمه قرارداد به پیمانکار مربوطه ابلاغ شده و در انتظار انتقال دلفین و شیر آبی توسط پیمانکار این مجموعه با هماهنگی سازمان محیط زیست و سایر دستگاه های مربوطه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، در ادامه انتشار برخی خبرها در فضای مجازی مبنی بر نامساعد بودن حال کاسیا، روابط عمومی برج میلاد طی اطلاعیه ای اعلام کرد: علیرغم ابلاغ خاتمه همکاری، بدلیل تعطیلات و شرایط اضطراری ناشی از شیوع ویروس کرونا، پیمانکار مربوطه جهت انتقال دلفین و شیر دریایی دلفیناریوم برج میلاد با مشکلاتی مواجه است که امید می رود با همکاری دوستداران و سازمان محیط زیست و سایر دستگاه های ذیربط این امر در اسرع وقت تحقق یابد.

در حال حاضر هیچ محدودیتی برای بازدید کارشناسان سازمان محیط زیست و NGO های صاحب صلاحیت و سایر دستگاه های مرتبط از شرایط این دلفین و کمک به انتقال آن و تعطیلی این دلفیناریوم به منظور تغییر دائمی کاربری آن وجود ندارد.

در همین راستا، در روز یکشنبه دهم فروردین ماه مدیر کل دفتر حفاظت از زیست بوم های دریایی و سواحل دریایی به اتفاق تعدادی از کارشناسان سازمان محیط زیست با حضور در محل این دلفیناریوم ضمن بازدید از شرایط نگهداری، وضعیت جسمی و تغذیه این دلف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصمیم برج میلاد به خداحافظی با دلفیناریوم

تصمیم برج میلاد به خداحافظی با دلفیناریوم