مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 فروردین 1399 ساعت 06:152020-03-30پزشكي

فعالیت 25 تیم بسیج جامعه پزشکی برای مقابله با کرونا


مسؤول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان زنجان از فعالیت 25 تیم بسیج جامعه پزشکی در قالب طرح شهید رهنمون در راستای مقابله با ویروس کرونا با حضور 150 نیروی کارشناس خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، مشهود تقی لو ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پیروی فرمان مقام معظم رهبری(مدظله العالی)به نیروهای بسیجی و جهادی برای مشارکت و فعالیت در امر مبارزه با ویروس کرونا، سازمان بسیج جامعه پزشکی استان با عضویت در ستاد دانشگاهی مقابله با این ویروس فعالیت خود را آغاز کرد.

 مسؤول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان زنجان با بیان اینکه بسیج جامعه پزشکی اقدام به تشکیل قرارگاه مبارزه با ویروس کرونا در بیمارستان ولیعصر(عج)استان زنجان کرده است، تصریح کرد: 150 نفر نیروی کارشناس در قالب 25 تیم شهید رهنمون نیرو شامل 10 متخصص، 30 پزشک عمومی، 50 پرستار و 60 کارشناس بهداشتی مشغول فعالیت و خدمات رسانی به بیماران کرونایی هستند.

وی افزود: همچنین کمیته سلامت روان در راستای حفظ روحیه بیماران و برآورد مشکلات موجود از لحاظ تجهیزات پزشکی و هماهنگی برای رفع این مشکلات تشکیل شده است.

تقی لو در ادامه با اشاره به آماده سازی نقاهتگاه 100 تخت خوابی در مجموعه ورزشی امام علی (ع) سپاه انصارالمهدی (عج) استان با حضور 30 کارشناس افزود: این نقاهتگاه با تمام تجهیزات مورد نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 25 تیم بسیج جامعه پزشکی برای مقابله با کرونا

فعالیت 25 تیم بسیج جامعه پزشکی برای مقابله با کرونا