مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 فروردین 1399 ساعت 06:102020-03-30فرهنگي

نسخه الکترونیک «وای آدم ها چقدر خوشحال اند» منتشر شد


نسخه الکترونیک کتاب کودک «وای آدم ها چقدر خوشحا ل اند» به نویسندگی لیلا ملت دوست و تصویر گری فاطمه مس چی از سوی انتشارات سروش منتشر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، نسخه الکترونیک کتاب کودک وای آدم ها چقدر خوشحا ل اند به نویسندگی لیلا ملت دوست و تصویرگری فاطمه مس چی از سوی انتشارات سروش منتشر شد.

این مولف که در رشته فلسفه تحصیل کرده و مربی کودکان است با اشاره به چاپ این اثر در گفت وگو با خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس اظهار داشت: سعی کردم فلسفه و دانسته های مربی گری کودک را با هم تلفیق کنم و از این طریق با ارائه یک داستان وارد فضای کودکان شوم.

در واقع کتاب وای آدم ها چقدر خوشحال اند یک نوع نگاه فلسفی به دنیاست که علاوه بر گروه سنی ابتدایی که مخاطبان اصلی کتاب هستند بزرگسالان نیز می توانند آن را مطالعه کنند و از زبان قصه به دنیای کودکان ورود کنند.

وی ادامه داد: موضوع کتاب نگاه ما به دنیا را شامل می شود؛ اینکه این نگاه محدود بوده، در حالی که دنیایی که ما در آن زندگی می کنیم بسیار وسیع است.

نویسنده اثر وای آدم ها چقدر خوشحال اند با بیان اینکه این قصه از زبان موش ها روایت شده است، افزود: موش های قصه نمادی از آدم های عادی هستند که در دنیای فکری محدود خود اسیر شده اند در حالیکه دنیای واقعی وسیع تر از تصور ما هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نسخه الکترونیک «وای آدم ها چقدر خوشحال اند» منتشر شد

نسخه الکترونیک «وای آدم ها چقدر خوشحال اند» منتشر شد