مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 فروردین 1399 ساعت 06:002020-03-30سياسي

امکانات لازم برای کفن و دفن اموات کرونایی فراهم شود


نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: امکانات لازم برای کفن و دفن اموات کرونایی فراهم شود در غیر اینصورت از سایر روش ها استفاده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، نشست کمیته تغسیل و تدفین اموات کرونایی با حضور حجت الاسلام حسینی نماینده ولی فقیه و مسئولین حوزه های علمیه و دفتر نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی و  مسئول بسیج طلاب استان در دفتر مدیرکل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی نماینده محترم ولی فقیه در استان با تبریک اعیاد شعبانیه ، تشکر و خدا قوت خدمت دستگاه های مرتبط و فعال در زمینه مبارزه با پدیده منحوس کرونا فرمودند : با توجه به بحران شیوع ویروس منحوس کرونا و مشکلاتی که برای جامعه و کشور ما بوجود آورده است، متاسفانه تعدادی از هموطنان و هم استانی های ما دچار این بیماری شده اند، لازم است که همه دستگاه های دولتی، نظامی و انتظامی در استان برای مقابله با این پدیده شوم فعالیت شبانه روزی داشته باشند و مردم نیز برای شکست این بیماری با مسئولین همکاری کنند.

نماینده ولی فقیه در استان در خصوص کفن و دفن اموات ناشی از کرونا و فتوای مقام معظم رهبری اظهار داشتند: باید امکانات لازم برای کفن و دفن اموات کرونایی و ابزار مخصوص وجود داشته باشد و اگر امکانات فراهم نشود از سایر روش ها مثل تیمم و غیره است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکانات لازم برای کفن و دفن اموات کرونایی فراهم شود

امکانات لازم برای کفن و دفن اموات کرونایی فراهم شود