مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 فروردین 1399 ساعت 06:002020-03-30اقتصادي

بناب در سال 99 به کارگاه عمرانی تبدیل می شود


بناب در سال جاری در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری به کارگاه عمرانی تبدیل می شود.

- ایسنا/آذربایجان شرقی شهردار بناب گفت: بناب در سال جاری در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری به کارگاه عمرانی تبدیل می شود.

محبوب تیزپاز در نشست خبری با اشاره به نام گذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری بنام سال جهش تولید، از افزایش 74 درصدی بودجه عمرانی بناب خبر داد و اظهار کرد: با تصویب این بودجه نسبت به سال گذشته، چهار برابر کار عمرانی انجام می شود.

وی افزود: بودجه شهرداری بناب در سال گذشته 55 میلیارد تومان بود که 41 میلیارد تومان آن تحقق یافت، اما بودجه سال جاری، 90 میلیارد تومان است که 56 میلیارد تومان آن برای انجام طرح های عمرانی در نظر گرفته شده است.

وی، خاطرنشان کرد: تیزپاز داشتن پنج محور استراتژیک در شهرداری بناب را عامل مدیریت خوب شهری عنوان کرد و گفت: این پنج محور شامل کارخانه شن، ماسه، کارخانه تولید آسفالت، کارگاه تولید قطعات بتون، وجود ماشین آلات سنگین استاندارد و وجود گلخانه است که امیدواریم تیر ماه امسال شاهد افتتاح کارخانه آسفالت شهرداری در این شهرستان باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شهردار بناب با بیان اینکه شهرستان بناب روند توسعه سابق را ندارد، افزود:20 پروژه سرمایه گذاری در شهرداری بناب درحال مطالعه بوده و آغاز پروژه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بناب در سال 99 به کارگاه عمرانی تبدیل می شود

بناب در سال 99 به کارگاه عمرانی تبدیل می شود