مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 فروردین 1399 ساعت 05:562020-03-30اقتصادي

دامپزشکی میاندوآب: کشتارهای دام در کنار جاده ها ضبط و معدوم می شود


مهدی فتاحی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: کشتار دام خارج از کشتارگاه و عرضه گوشت در محورهای ارتباطی عملی غیرقانونی و غیربهداشتی است و در صورت مشاهده علاوه بر ضبط و معدوم سازی گوشت، مرتکبان به مراجع قضایی معرفی می شوند.

وی افزود: کشتارگاه دام این شهرستان براساس مصوبه ستاد کرونا در روزهای 12 و 13 فروردین تعطیل بوده و هیچ گونه کشتاری نخواهد شد.

وی گفت: عرضه مرغ زنده و کشتار غیرمجاز دام نیز ممنوع است بنابراین از همه متصدیان این مراکز درخواست می شود فعالیت خود را تعطیل کنند که در غیر این صورت علاوه بر پلمب این مراکز، مرتکبان تخلف به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

وی با بیان اینکه به منظور پیشگیری از بیماری کرونا و بیماری های مشترک بین انسان و دام متصدیان همه مراکز عرضه فرآورده های خام دامی در میاندوآب باید نکات بهداشتی را به خوبی رعایت کنند، اضافه کرد: استفاده از لباس کار، دستکش، ماسک، شستشو و ضدعفونی کامل و مرتب ابزار و محیط کار باید در این مراکز رعایت شود.

فتاحی با اینکه افراد شاغل در کلیه مراکز عرضه فرآورده های خام دامی و پروتیینی باید دارای پروانه فعالیت معتبر و کارت سلامت باشند، افزود: همچنین مراکز عرضه مرغ کشتار روز نیز از قطعه کردن و کبابی کردن مرغ باید خودداری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دامپزشکی میاندوآب: کشتارهای دام در کنار جاده ها ضبط و معدوم می شود

دامپزشکی میاندوآب: کشتارهای دام در کنار جاده ها ضبط و معدوم می شود