مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 فروردین 1399 ساعت 05:252020-03-30حوادث

شکارچیان متخلف موجب مصدومیت 25 محیط بان شدند


حسن قاضی نژاد روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا ابراز داشت: محیط بانان استان سمنان در مراحل دستگیری شکارچیان غیر مجاز به دلیل پرت شدن از ارتفاع و تیراندازی از سوی متخلفان دچار سانحه شدند.

وی ادامه داد: ماموران یگان حفاظت محیط زیست استان سمنان به صورت شبانه روزی برای برخورد با دست درازی سودجویان و تهدیدکنندگان حیات وحش استان آماده باش هستند.

وی بیان کرد: تهدیدکنندگان حیات وحش در شرایط فعلی که آحاد جامعه درگیر شیوع ویروس کرونا هستند دست از تهدید جانوران حیات وحش نکشیدند و در شرایط مختلف به دنبال دستبرد به طبیعت هستند.

قاضی نژاد تصریح کرد: از بیست و نهم اسفند تا نهم فروردین جاری هفت شکارچی غیر مجاز در استان سمنان با هوشیاری ماموران یگان حفاظت حفاظت محیط زیست استان سمنان دستگیر شدند.

وی خاطر نشان کرد: از بیست و نهم اسفند تا نهم فروردین پنج قبضه چاقو، پنج دوربین، 20 عدد فشنگ و سه عدد تفنگ از هفت شکارچی دستگیر شده در استان سمنان کشف شد.

وی یادآور شد: از مجموع هفت شکارچی دستگیر شده، سه شکارچی قصد شکار مرال در جنگل رودبارک را داشتند و چهار شکارچی بعد از شکار و تلف کردن 2 راس از چهارپایان حیات وحش دستگیر شدند.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان سمنان اظهار داشت: شهروندان استان در صورت مشاهده هرگونه تخلف مشاهدات خود را با تماس با شما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکارچیان متخلف موجب مصدومیت 25 محیط بان شدند

شکارچیان متخلف موجب مصدومیت 25 محیط بان شدند