مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 فروردین 1399 ساعت 05:102020-03-30حوادث

رییس پلیس راهور: کاهش 64درصدی تلفات رانندگی را شاهد هستیم


رییس پلیس راهور ناجا با اشاره به کاهش 64درصدی تصادفات در جاده ها گفت: همچنین تعداد جانباختگان 59درصد نسبت به مدت مشابه در سال قبل و مجروحین نیز به میزان 48درصد کاهش داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سردار هادیانفر در گفت وگویی تلویزیونی گفت: بر اساس آمارها ، بیشترین تصادفات رانندگی در بین ساعت 16 تا 20 رخ داده است که نشان دهنده خستگی و خواب آلودگی، عدم توجه به جلو و تخطی از سرعت مجاز بوده است.

وی از تشدید برخورد با تخلفات حادثه ساز خبر داد و افزود: برابر دستورالعمل های صادره ، ماموران پلیس راه با هرگونه تخلف حادثه ساز در معابر بطور جدی برخورد می کنند.

خصوصا در این ایام به علت شیوع ویروس کرونا که موجب خلوتی جاده ها و معابر گردیده است ، متاسفانه برخی رانندگان قانون گریز از این موقیعیت سوءاستفاده کرده و با تخطی از سرعت مجاز موجبات بروز حادثه و تصادف را ایجاد کرده اند.

رییس پلیس راهور ناجا اظهار داشت: کاهش 64درصدی تصادفات در جاده ها را داشته ایم ، همچنین تعداد جانباختگان 59درصد نسبت به مدت مشابه در سال قبل و مجروحین نیز به میزان 48درصد کاهش داشته ایم.

سردار هادیانفر بیان داشت: در این ایام عدم توجه به جلو در حین رانندگی با 45درصد و عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه به میزان 19 درصد از بیشترین علل تصادفات جاده ای بوده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس پلیس راهور: کاهش 64درصدی تلفات رانندگی را شاهد هستیم

رییس پلیس راهور: کاهش 64درصدی تلفات رانندگی را شاهد هستیم