مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 فروردین 1399 ساعت 05:052020-03-30اقتصادي

آینده روشنی پیش روی کبدی کرمانشاه قرار دارد


مختار صیدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: مهمترین برنامه ای که هیات کبدی در سال جدید دنبال می کند احداث خانه کبدی است که هم اکنون با حدود 70 درصد پیشرفت در حال اجرا است.

وی تصریح کرد: طبق وعده اداره کل ورزش و جوانان استان خانه کبدی کرمانشاه تا اواخر تیرماه آماده بهره برداری خواهد شد که می تواند خیال هیات را از داشتن یک مجموعه مناسب برای ورزشکارانش راحت کند.

صیدی ادامه داد: هم اکنون ورزشکاران کبدی کرمانشاه در مجموعه ورزشی امام سجاد (ع) واقع در شهرک کیهانشهر به تمرین می پردازند که آن هم شرایط استانداری ندارد و برای اکثر آنها بعد مسافتی طولانی ندارد.

به گفته رییس هیات کبدی استان کرمانشاه هم اکنون حدود 320 ورزشکار بیمه شده که 60 درصد آنها را آقایان و 40 درصد نیز بانوان تشکیل می دهند زیر نظر هیات کبدی فعالیت می کنند.

وی در ادامه فعال سازی هیات های کبدی شهرستان های سرپل ذهاب، اسلام آبادغرب، روانسر و سنقروکلیایی را از دیگر برنامه های در دست اجرا عنوان کرد.

صیدی همچنین شرکت تیم های آقایان و بانوان استان در مسابقات کبدی قهرمانی کشور، برگزاری دوره های آموزش مربی و داور و راه اندازی لیگ استانی را از دیگر فعالیت های در دست اقدام هیات در سال 1399 برشمرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آینده روشنی پیش روی کبدی کرمانشاه قرار دارد

آینده روشنی پیش روی کبدی کرمانشاه قرار دارد