مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 فروردین 1399 ساعت 04:502020-03-30اقتصادي

تمدید مهلت تسلیم اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده تا پایان فروردین


معاون سازمان امور مالیاتی از تمدید مهلت تسلیم اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده زمستان 98 تا پایان فروردین برای تمامی مودیان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از سازمان امور مالیاتی، محمد مسیحی با اشاره به شیوع بیماری کرونا در کشور و پیامدهای اقتصادی ناشی از آن تاکید کرد: حمایت های پیش بینی شده دولت برای کاهش اثرات اقتصادی ناشی از شیوع این بیماری، معطوف به بخش های غیردولتی به ویژه بخش خصوصی است.

وی با صدور دستورالعملی خاطرنشان کرد: نظر به مصادف بودن مهلت تسلیم اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده دوره چهارم ( فصل زمستان) سال 1398 با تعطیلات نوروز و شیوع بیماری کرونا و همچنین با توجه به درخواست های مودیان محترم مشمول نظام مالیات بر ارزش افزوده و به منظور فراهم نمودن زمینه اجرای تکالیف قانونی برای آنان، بنا به اختیار حاصل از قانون و مقررات مالیات بر ارزش افزوده، مهلت تسلیم اظهارنامه فصل زمستان 1398 تا پایان فروردین ماه تمدید می گردد.

براین اساس، ادارات کل امور مالیاتی موظفند در مورد مودیان مالیاتی که اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده مربوط به دوره چهارم مالیاتی ( فصل زمستان) سال 1398 را تا پایان روز یکشنبه مورخ 31 فروردین ماه 1399 تسلیم نمایند، امکان برخورداری 100 درصد بخشودگی جرایم عدم تسلیم اظهارنامه در موعد مقرر برای دوره مزبو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید مهلت تسلیم اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده تا پایان فروردین

تمدید مهلت تسلیم اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده تا پایان فروردین