مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 فروردین 1399 ساعت 03:062020-03-29فناوري

حجم مصرف اینترنت در کردستان 2 برابر افزایش یافت


آزاد حکمت روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در خانه ماندن مردم و اختصاص 100 گیگ اینترنت رایگان به مشترکان خانگی، ظرفیت اشغالی پهنای باند و حجم مصرفی را به شدت در یک ماه اخیر افزایش داد.

وی با بیان اینکه این شدت افزایش حجم مصرفی به شبکه اینترنت استان فشار وارد کرد، اضافه کرد: برای رفع این مشکل با تامین تجهیزات، ظرفیت پهنای باند ورودی اینترنت استان را که قبلا 20 گیگ بود به 30 گیگ افزایش دادیم.

مدیر مخابرات منطقه کردستان یادآور شد: ظرفیت سامانه BRAS که مربوط به نحوه استفاده مشترکان از اینترنت است را 50 درصد افزایش داده و 10 دستگاه سوییچ را در این مدت نصب کردیم تا مشکلات مردم را در این زمینه به حداقل برسانیم.

حکمت با بیان اینکه تعداد مشترکان آنلاین در زمان ثابت برای استفاده از اینترنت به شدت افزایش پیدا کرد، گفت: پروژه ای را اجرا کرده و توانستیم وضعیت تخصیص آی پی را مدیریت کنیم که بطور کامل مشکل IP حل خواهد شد تا مشترکان بتوانند از سرویس با کیفیت اینترنت استفاده کنند.

2 میلیون و 162 هزار و 274 مشترک تلفن همراه در کردستان با ضریب نفوذ 122 درصد وجود دارد و 938 روستای استان نیز از این خدمات بهره مند هستند.

براساس آمار اعلام شده تا روز یکشنبه دهم فروردین 850 نمونه آزمایش از افراد مشکوک به کرونا در کردستان گرفته شده که از این تعدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجم مصرف اینترنت در کردستان 2 برابر افزایش یافت

حجم مصرف اینترنت در کردستان 2 برابر افزایش یافت