مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 23:152020-03-29پزشكي

توزیع بسته های معیشتی بین خانواده های نیازمند و دارای بیمار کرونا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، بهزاد ساطعی شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: با شیوع ویروس کرونا در بروجرد، ستاد هماهنگی مردمی در این شهرستان به منظور کنترل این بیماری راه اندازی شد.

وی، خاطرنشان کرد: 150 نفر در قالب 25 گروه جهادی در این ستاد فعالیت دارند و تاکنون اقدامات گسترده ای را در راستای پیشگیری و کنترل بیماری کرونا انجام داده اند.

مسئول قرارگاه مردمی مبارزه با کرونا در بروجرد با اشاره به توزیع اقلام بهداشتی شامل ماسک و مواد ضدعفونی کننده در بین مردم مناطق این شهرستان، افزود: همچنین طی روزهای گذشته با ارائه بسته های معیشتی از خانواده های نیازمند و دارای بیمار کرونایی حمایت شده است.

ساطعی، بیان داشت: تهیه و توزیع بسته های معیشتی، خرید مایحتاج جانبازان و معلولان، گندزدایی و ضدعفونی مناطق مختلف شهری از دیگر اقدامات گروه های جهادی بروجرد است، ضمن اینکه تا روند کامل کنترل بیماری این اقدامات همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به کمک خیرین در راستای تأمین منابع مالی برای خرید مواد ضدعفونی کننده و بسته های بهداشتی و معیشتی، گفت: تلاش می شود این کمک ها با اولویت مناطق آسیب پذیر و پرتراکم بروجرد هزینه و توزیع شود.

مسئول قرارگاه مردمی مبارزه با کرونا در بروجرد، گفت: 80 درصد بروجرد با بیش از 50 هزار بطری مواد ضدعفونی کننده توس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بسته های معیشتی بین خانواده های نیازمند و دارای بیمار کرونا

توزیع بسته های معیشتی بین خانواده های نیازمند و دارای بیمار کرونا