مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 21:352020-03-29اقتصادي

نام آوران در قلب صنعت نفت درخشید


آبان ماه سال 1398 بود که خبر اکتشاف نام آوران و اضافه شدن آن به جغرافیای نفتی کشور باردیگر نام ایران را در عرصه انرژی زبانزد جهان کرد.

- آبان ماه سال 1398 بود که خبر اکتشاف "نام آوران" و اضافه شدن آن به جغرافیای نفتی کشور باردیگر نام ایران را در عرصه انرژی زبانزد جهان کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس جمهور در 20 آبان پارسال در جمع مردم یزد خبر اکتشاف دومین مخزن بزرگ نفتی ایران را اعلام کرد که نه تنها در داخل کشور بلکه در عرصه بین المللی نیز سر و صدای زیادی را برپا کرد.

وزیر نفت نیز اسم این مخزن را به پاس خدمات همه افرادی که در گوشه و کنار کشور به خدمت می پردازند، به ویژه کارکنان مدیریت اکتشاف که نام آوران گمنام صنعت نفت هستند و در شرایط سخت کاری کار می کنند، نام آوران گذاشت.

بیژن زنگنه در خصوص جزییات این اکتشاف گفت: عملیات اکتشاف این مخزن با پیشرفته ترین روش های اکتشافی به عنوان یک اکتشاف فناورانه و کار جدید اکتشافی با سه حلقه چاه از سال 1395 آغاز شده و با توجه به اینکه حدود 31 میلیارد بشکه اکتشاف های پیشین بوده است، حدود 22 میلیارد بشکه به ذخایر نفت درجا و 2.

2 میلیارد بشکه به ذخایر نفت قابل برداشت کشور افزوده می شود.

در واقع مطالعه احتمال وجود نفت در حد فاصل میدان های نفتی منصوری، آب تیمور، سوسنگرد، جفیر و سپهر در جنوب غربی شهر اهواز و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نام آوران در قلب صنعت نفت درخشید

نام آوران در قلب صنعت نفت درخشید