مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 20:152020-03-29اقتصادي

سیل اسفندماه به 1300 واحد مسکونی در نهاوند آسیب وارد کرد


رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در نهاوند گفت: سیل اسفندماه سال گذشته به یک هزار و 300 واحد مسکونی در نهاوند آسیب وارد کرد.

- علیرضا نثاری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در نهاوند اظهار کرد: بار ش های سیل آسای اسفندماه سال گذشته در نهاوند که منجر به طغیان آب رودخانه های این شهرستان شد به تعدادی از واحدهای مسکونی در سطح روستا و برخی مناطق شهری آسیب وارد ساخت.

وی گفت: بر اساس کارشناسی های صورت گرفته و بازدیدهای میدانی در اثر این سیل مجموعا به یک هزار و 300 واحد مسکونی شهرستان خسارت وارد شد.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در نهاوند افزود: از مجموع واحدهای آسیب دیده شهرستان 550 واحد احداثی و 750 واحد دیگر آن نیز تعمیری هستند.

وی افزود: به منظور تعیین میزان خسارات وارده به واحدهای مسکونی از سوی کارشناسان ما برآوردهای لازم به عمل آمده و برابر با فرم های مربوطه به استان اعلام شده تا در صورت تخصیص اعتبارات لازم به مالکان واحدهای خسارت دیده پرداخت شود.

قابل ذکر است در فروردین ماه سال گذشته سیل خسارت های زیادی به بخش های مختلف شهرستان وارد ساخت و 4 هزار و 550 واحد مسکونی خسارت دیدند که برای جبران آن اعتبارات خوبی به شهرستان اختصاص داده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیل اسفندماه به 1300 واحد مسکونی در نهاوند آسیب وارد کرد

سیل اسفندماه به 1300 واحد مسکونی در نهاوند آسیب وارد کرد