مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 19:302020-03-29سياسي

55 درصد جمعیت استان البرز غربالگری شدند


معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار البرز گفت: بیش از یک میلیون و 300 هزار نفر معادل 55 درصد از جمعیت کل استان در طرح بسیج ملی مقابله با کرونا، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، نور محمد فردی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار البرز شامگاه یکشنبه در کنفرانس خبری با رسانه ها که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد گفت: تاکنون بیش از یک میلیون و 300 هزار نفر معادل 55 درصد از جمعیت کل استان در طرح بسیج ملی مقابله با کرونا، غربالگری شده و اطلاعات آنان ثبت شده است.

فردی اظهارداشت: استقبال مردم از طرح فاصله گذاری اجتماعی خوب بوده به طوری که در 2 روز گذشته بیش از 10 هزار وسیله نقلیه در استان البرز تردد داشته اند که فقط  2 مورد از آن ها توسط پلیس به علت تخلف توقیف شده است.

  وی ادامه داد: اکنون بر اساس ابلاغ وزارت کشور تردد خودروهای پلاک تهران و البرز در 2 استان بلامانع است و خودروهای حمل بار ،کالا ،  مایحتاج عمومی مردم و کامیون های حمل سوخت مشمول ممنوعیت نمی شوند.

وی افزود: برای حفظ سلامتی مردم تمام پارک ها، بوستان ها، تفریحگاه ها، مراکز تفرجگاهی و استخرها که محل تجمع افراد هستند تعطیل می باشد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار البرز گفت: تشکل های مردمی، افراد خیر و نیکوکار، گرو های اجتماعی در زمینه کنتل کرونا همراهی بسیار خوبی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

55 درصد جمعیت استان البرز غربالگری شدند

55 درصد جمعیت استان البرز غربالگری شدند