مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 18:352020-03-29اقتصادي

2500 واحد صنفی متخلف در لرستان پلمب شدند


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان، گفت: از ابتدای آغاز طرح تعطیلی اصناف غیر ضرور بر اساس مصوبه ستاد کرونای استان، دو هزار و 530 واحد متخلف در این رابطه پلمب شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا صفی خانی شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: از ابتدای آغاز طرح تعطیلی اصناف غیر ضرور بر اساس مصوبه ستاد کرونای استان تاکنون بیش از 49 هزار و 900 مورد بازرسی از واحدهای صنفی لرستان انجام شده است.

وی، ادامه داد: بر همین اساس 2 هزار و 530 واحد صنفی با دستور مقامات قضایی پلمپ شده، از هزار و 380 واحد تعهد گرفته شده و 3 هزار و 960 واحد صنفی نیز تذکر گرفته اند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان، عنوان کرد: روند نظارت و بازرسی برای تعطیلی اصناف غیر ضرور با همکاری سایر دستگاه ها و نهادها به صورت مستمر در شهرهای مختلف استان در حال انجام است و مطمئناً در جهت حفظ سلامت هم استانی های لرستانی با افراد متخلف برخورد می شود.

صفی خانی در ادامه ضمن تشکر از صاحبان صنوف غیرضرور که اقدام به تعطیلی واحد صنفی خود کرده اند، افزود: باید از اغلب صاحبان واحدهای صنفی که با وجود تمامی مسائل و کاستی ها به صورت خود جوش اقدام به تعطیلی اصناف خود کرده اند تقدیر و تشکر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2500 واحد صنفی متخلف در لرستان پلمب شدند

2500 واحد صنفی متخلف در لرستان پلمب شدند