مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 16:452020-03-29اقتصادي

کمک 10 میلیارد ریالی یک واحد تولیدی برای مهار کرونا در قزوین


معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین گفت: خیرین در این روزها برای خرید اقلام و تجهیزات پزشکی وارد صحنه شدند و مدیر یک شرکت تولیدی در قزوین 10 میلیارد ریال به دانشگاه علوم پزشکی قزوین اهدا کرده است.

- ایسنا/قزوین معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین گفت: خیرین در این روزها برای خرید اقلام و تجهیزات پزشکی وارد صحنه شدند و مدیر یک شرکت تولیدی در قزوین 10 میلیارد ریال به دانشگاه علوم پزشکی قزوین اهدا کرده است.

منوچهر حبیبی، معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین اظهار کرد: خیّرین در همه امور و تمامی ایام به کمک دولت آمده اند و بار هزینه های دولت را سبک کرده اند.

وی در ادامه افزود: ساخت واحدهای آموزشی و مدارس، مراکز بهداشتی و مساجد از جمله اقدامات ارزشمند خیرین بوده است قطعاً در راستای سلامت مردم و کمک به حوزه بهداشت و درمان خیرین انگیزه بیشتری دارد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین بیان کرد: در بحث مهار ویروس کرونا خیرین نیز خوش درخشیدند و صحنه های زیبایی را خلق کردند و کمک های متعددی را به این حوزه داشته اند.

بنا بر اعلام روابط عمومی استانداری قزوین، وی اعلام کرد: تأمین بسته های غذایی و بهداشتی برای نیازمندان، اختصاص مجتمع های تجاری و مسکونی به منظور مکان های اقامتگاهی، خرید ماسک و تجهیزات پزشکی، خرید ونتیلاتور و اکسیژن ساز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 10 میلیارد ریالی یک واحد تولیدی برای مهار کرونا در قزوین

کمک 10 میلیارد ریالی یک واحد تولیدی برای مهار کرونا در قزوین