مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 16:252020-03-29سياسي

کاهش 71 درصدی مسافرت ها در خراسان جنوبی


استاندار خراسان جنوبی از کاهش 71 درصدی مسافرت ها در سطح استان خبر داد و گفت: طرح «فاصله گذاری اجتماعی» که مطالبه جدی مردم بود، با استقبال مواجه شده است.

- بیرجند- استاندار خراسان جنوبی از کاهش 71 درصدی مسافرت ها در سطح استان خبر داد و گفت: طرح فاصله گذاری اجتماعی که مطالبه جدی مردم بود، با استقبال مواجه شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، محمد صادق معتمدیان در جلسه ستاد مدیریت کرونا با تبریک اعیاد شعبانیه و روز پاسدار، اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در 40 سال گذشته و در مقاطع مختلفی از جمله 8 سال دفاع مقدس، دوران سازندگی، حوادثی همچون سیل، زلزله و… همراه و همگام با مردم بوده و طلایه دار و پیشگام در مبارزه با تروریسم بوده است.

وی همچنین از همراهی سپاه پاسداران در استان خراسان جنوبی با دولت به ویژه در راستای محرومیت زدایی تقدیر کرد.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به جلسه مشترک امروز ستاد ملی کرونا که به ریاست دکتر روحانی برگزار شد، تصریح کرد: یکی از موارد مطروحه در این جلسه، موضوع افراد مبتلا به کرونا بود، که اگر شرایط قرنطینه خانگی را نداشته باشند باید در مکان های مشخصی از جمله نقاهتگاه ها تحت نظر باشند، زیرا به تعبیر وزیرمحترم بهداشت، بمب های متحرکی هستند که اگر تحت کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 71 درصدی مسافرت ها در خراسان جنوبی

کاهش 71 درصدی مسافرت ها در خراسان جنوبی