مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 15:452020-03-29اجتماعي

دامداران از چرای دام در ارتفاعات استان سمنان خودداری کنند


نادیا میرشجاع عصر یکشنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به کاهش نسبی دمای هوای سمنان، افزود: کشاورزان و باغبانان این استان به منظور جلوگیری از یخ زدگی سردرختی ها هشدارها را جدی بگیرند و تمهیدات لازم را لحاظ کنند.

وی بیان کرد: با توجه به کاهش محسوس دما گلخانه داران و مرغداران نسبت به تنظیم دما، رطوبت تهویه و نور گلخانه ها و کنترل سطوح پوششی سالن ها اقدام کنند.

سرپرست گروه پیش بینی و صدور آگاهی های جوی هواشناسی استان سمنان ادامه داد: بارش ها به همراه رگبار و رعد و برق در مناطق مختلف استان تا 72 ساعت آینده ادامه دارد.

وی با اشاره به کاهش 2 تا پنج درجه ای دمای هوای سمنان، تصریح کرد: باد شدید در روزهای دوشنبه و سه شنبه مناطق استان سمنان را در برخی از ساعت ها در می نوردد.

میرشجاع ابرازداشت: در 24 ساعت گذشته، کمینه و بیشینه دمای هوای شهر سمنان به ترتیب 9 و 17 درجه سانتیگراد بود.

سرپرست گروه پیش بینی و صدور آگاهی های جوی هواشناسی استان سمنان گفت: در این مدت، رضوان و شهمیرزاد با 2 درجه سانتیگراد خنک ترین و گرمسار با 26 درجه سانتیگراد گرم ترین نقاط استان سمنان بود.

سامانه هواگوی 134 آماده ارائه اطلاعات هواشناسی و پیش بینی های جوی سمنان در تمام اوقات شبانه روز است، اداره کل هواشناسی استان دارای 9 ایستگاه سینوپتیک، 15 ایستگاه اقلیم شناسی و 50 ایس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دامداران از چرای دام در ارتفاعات استان سمنان خودداری کنند

دامداران از چرای دام در ارتفاعات استان سمنان خودداری کنند