مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 15:452020-03-29پزشكي

22 نفر به تعداد مبتلایان به کرونا در زنجان افزوده شد


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: 22 نفر به آمار بیماران مبتلا به کرونا در استان زنجان افزوده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا صایینی عصر یکشنبه در نشست خبری که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، گفت: با افزوده شدن 22 نفر دیگر به تعداد مبتلایان قطعی به کوید 19 در استان زنجان، تعداد این بیماران به 540 نفر رسید.

وی افزود: آمار تجمعی بیماران مشکوک ارجاع شده به مراکز درمانی استان زنجان یک هزار و 515 مورد است که 359 مورد از این آمار در این مراکز بستری شده اند.

صایینی ادامه داد: 349 نفر از یک هزار و 515 بیمار قطعی به کووید 19 در مراکز درمانی استان زنجان پس از طی مراحل درمانی خود ترخیص شده اند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان در ادامه با اشاره به اجرای فاصله گذاری اجتماعی، اجرای منسجم و دقیق این طرح را تاثیرگذارترین اصل در قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا عنوانکرد و گفت: قطع زنجیره کرونانیازمند اجرای بی نقص و دقیق طرح فاصله گذاری اجتماعی هستیم و در این زمینه تعامل و همکاری همگانی وجود داشته باشد.

صایینی با بیان اینکه مردم در مناسبات و تعاملات اجتماعی اصول مبتنی بر طرح فاصله اجتماعی را رعایت کنند افزود: مردم باید بدانند که وضعیت فردی که در کنارمان نشسته حتی خودمان هم به لحاظ ناقل بودن مشخص نیست از این رو باید از ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

22 نفر به تعداد مبتلایان به کرونا در زنجان افزوده شد

22 نفر به تعداد مبتلایان به کرونا در زنجان افزوده شد