مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 15:302020-03-29سياسي

آیت الله علم الهدی: برنامه ریزی متمرکز، مشکلات جدید ایجاد می کند


نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: در کشور باید یک سیاست گذاری در مقابله با کرونا انجام شود، اما در عرصه برنامه ریزی این مرکزیت و تمرکز برنامه ها را ناقص می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آیت الله علم الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در جلسه ستاد ویژه پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در این استان، ضمن تبریک ایام ولادت اهل بیت(ع)، اظهار کرد: میلاد امام حسین (ع)، حضرت اباالفضل العباس (ع) و زین العابدین (ع) را تبریک می گویم، به پاسداران عزیز روز پاسدار و به جانبازان ایثارگر روز جانباز را تبریک عرض می کنم.

آیت الله سید احمد علم الهدی ادامه داد: امیدوارم خداوند امروز را که روز جانباز و روز ولادت قمر بنی هاشم است، با عنایت حضرت اباالفضل که باب الحوائج هستند، این بلیه از قاطبه مسلمانان برطرف شود، همه عزیزان درگیر ما عافیت پیدا کنند و همه شما بزرگوارانی که با اخلاص در این عرصه خدمت می کنید، از عنایات خاصه قمر بنی هاشم برخوردار باشید.

فعالیت جامعه پزشکی، آمیخته با اخلاصی ارزشمند نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی ضمن قدردانی از زحمات ارزشمند جامعه پزشکی در عرصه درمان و علاج این بیماری، خاطرنشان کرد: در این استان خدمات ارزشمند درمانی و پزشکی که انجام گرفته، نه تنها خود خدمات بلکه جامعیت خدما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله علم الهدی: برنامه ریزی متمرکز، مشکلات جدید ایجاد می کند

آیت الله علم الهدی: برنامه ریزی متمرکز، مشکلات جدید ایجاد می کند