مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 15:252020-03-29اقتصادي

فعالیت 9 کارگاه تولید ماسک در شهرستان اقلید


از ابتدای شیوع بیماری کرونا تا کنون 9 کارگاه تولید ماسک در سطح شهرستان اقلید راه اندازی شده است.

- خلیل بزرگی در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در اقلید از راه‎اندازی و فعالیت 9 کارگاه تولید ماسک در شهرهای اقلید، دژکرد، سده و حسن‎آباد و روستاهای خنجشت، بکان و نظام‎آباد خبر داد و با اشاره به جمعیت بیش از 93 هزار نفری این شهرستان، بیان کرد: ماسک های تولیدشده با اولویت افراد آسیب‎پذیر و محلات پرخطر در بین مردم شهرستان توزیع می شود.

فرماندار اقلید به ابلاغ دستورالعمل اجرایی طرح کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا به دستگاه های اجرایی این شهرستان اشاره کرد و از اهمیت موضوع، تبیین و تشریح وظایف تعیین شده سخن گفت.

وی از تمام افراد، ارگان ها و نهادهایی چون سپاه، نیروی انتظامی، دادستان، شبکه بهداشت و درمان، شهرداری‎ها و دهیاری‎ها که از ابتدای شیوع ویروس منحوس کرونا تاکنون در راستای اجرای مصوبات ستاد مقابله با این بیماری در شهرستان اقلید همکاری و همت داشتند، تقدیر و تصریح کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا جلسات متعدد، اقدامات مفید و کاربردی متفاوتی در زمینه مقابله با بیماری کرونا برگزار شده است.

بزرگی افزود: در ادامه اقدامات صورت گرفته و در راستای اجرای دستورالعمل ابلاغی، طرح فاصله‎گذاری اجتماعی با جدیت ، حساسیت و با محدودیت های لا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 9 کارگاه تولید ماسک در شهرستان اقلید

فعالیت 9 کارگاه تولید ماسک در شهرستان اقلید