مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 15:102020-03-29فرهنگي

ارائه رایگان آثار یک نشر در فضای مجازی


مرکز ترجمه و نشر معارف اسلامی و علوم انسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با پیوستن به پویش «درخانه بمانیم، کتاب بخوانیم» آثار خود را به صورت رایگان در دسترس علاقه مندان قرار داد.

- مرکز ترجمه و نشر معارف اسلامی و علوم انسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با پیوستن به پویش درخانه بمانیم، کتاب بخوانیم آثار خود را به صورت رایگان در دسترس علاقه مندان قرار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، محمدرسول الماسیه، رییس مرکز ترجمه و نشر معارف اسلامی و علوم انسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی اظهار کرد: رایزنی های فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور با هماهنگی ناشرانی که طی سال های گذشته، آثاری در قالب طرح تاپ در زمینه معارف اسلامی، علوم انسانی و ایران شناسی ترجمه و منتشر کرده اند، این آثار را در فضای مجازی به صورت رایگان در دسترس علاقه مندان قرار خواهند داد.

او افزود: در روزهای بحران جهانی شیوع ویروس کرونا که مردم اکثر کشورها در خانه ها می مانند و فرصت بیشتری برای مطالعه دارند، مرکز ساماندهی ترجمه و نشر تلاش نموده به نوبه خود سهمی در پر کردن اوقات فراغت علاقه مندان به مطالعه معارف اسلامی و علوم انسانی إیفا کند و از رایزنی ها درخواست کرده ناشران را به عرضه رایگان این آثار در ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه رایگان آثار یک نشر در فضای مجازی

ارائه رایگان آثار یک نشر در فضای مجازی