مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 15:052020-03-29اقتصادي

مبتلایان به کرونا در آذربایجان غربی به 648 نفر افزایش یافت


دکتر جواد آقازاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طی 24 ساعت گذشته 33 نفر به تعداد مبتلایان اضافه شد ولی مورد فوتی ناشی از بیماری کرونا در آذربایجان غربی نداشتیم.

وی اظهار داشت: تاکنون نمونه آزمایشگاهی یک هزار و 654 نفر مشکوک به بیماری کرونا در آذربایجان غربی دریافت شده که از این تعداد، نتیجه 648 نفر شامل 39 درصد مثبت بود.

وی بیان کرد: تاکنون 362 نفر از مبتلایان به کرونا در استان که حدود 56 درصد مبتلایان را شامل می شوند، بهبود یافته و از بیمارستان مرخص شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، شیوع ویروس کرونا اواخر دسامبر گذشته از چین آغاز شد و تاکنون هزاران نفر در این کشور به این ویروس مبتلا شده اند و صدها نفر بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده اند.

این بیماری قابل پیشگیری است و به راحتی و با راهکارهای ساده می توان از شیوع و ابتلا به آن جلوگیری کرد؛ ویروس کرونا دوره نهفته به نسبت طولانی از چند روز تا دو هفته دارد و همین امر موجب شده تا زمانی که علایمی چون تب و تنگی نفس در مبتلایان بروز نکند، از آن آگاهی پیدا نکرده و ضرورتی برای رفتن به بیمارستان احساس نکنند.

طبق آخرین آمار، 38 هزار و 309 نفر در ایران به بیماری کرونا مبتلا شده اند که از این تعداد، 2 هزار و 640 نفر جان خود را از دست داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبتلایان به کرونا در آذربایجان غربی به 648 نفر افزایش یافت

مبتلایان به کرونا در آذربایجان غربی به 648 نفر افزایش یافت