مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 15:052020-03-29اجتماعي

بارش شدید باران در محورهای جنوب کرمان برخی محورهای فرعی مسدود شد


مسعود جمیلی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص وضعیت راه های جنوب کرمان با توجه به ورود سامانه جدید بارشی بیان داشت: شاهد بارش در تمامی محورهای ارتباطی جنوب کرمان هستیم ضمن اینکه در محور جیرفت به دهبکری در محدود تونل اسفند مه گرفتگی وجود دارد.

وی افزود: طبق آخرین اطلاعاتی که از طریق دوربین های نظارت تصویری و همچنین اطلاعات گشت های راهداری به سازمان راهداری جنوب ارسال شده در محور جیرفت _ بافت محدوده گردنه سربیژن بارش ها به صورت برف گزارش شده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان گفت: تمامی محورهای اصلی جنوب کرمان باز و تردد در آنها جریان دارد ضمن اینکه محورهای فرعی آبسردوییه و مظفرآباد مسیر به علت طغیان رودخانه خلیل رود مسدود است و رانندگان می توانند در مسیر جایگزین محور رودبار _ پل بهادر آباد _ کهنوج و بالعکس تردد داشته باشند.

میلی تصریح کرد: به دنبال هشدارها اطلاعیه های دریافت شده از سازمان هواشناسی شاهد حضور مأموران و گشت های راهداری در محورهای و راهدارخانه ها هستیم.

وی اظهار داشت: بر طبق پیش بینی هواشناسی از عصر امروز تا دوشنبه شب در جنوب استان شاهد اوج بارندگی خواهیم بود لذا از رانندگان تقاضا دارم در محورهای جنوب کرمان به ویژه محورهای کوهستانی با احتیاط رانندگی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش شدید باران در محورهای جنوب کرمان برخی محورهای فرعی مسدود شد

بارش شدید باران در محورهای جنوب کرمان برخی محورهای فرعی مسدود شد