مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 14:102020-03-29سياسي

طرح فاصله گذاری اجتماعی در اصفهان بسیار موثر بوده است


فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: طرح بسیار مؤثر بوده و خودروهای غیربومی وارد استان نمی شوند، درون شهرستان ها تردد داریم اما ورود خودروهای غیربومی بسیار کم شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، عباس رضایی شامگاه شنبه در نوزدهمین جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا این استان در استانداری اظهار امیدواری کرد: با تلاش همه بخش های این استان، ویروس کرونا هرچه زودتر از کشور و استان اصفهان پاک شود.

استاندار اصفهان ادامه داد: امروز ویدئو کنفرانس استانداران با رییس جمهوری برگزار شد ازاین رو نه تنها از مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا عقب نیستیم بلکه در تصمیماتی پیش تر هم رفته ایم.

وی بر ضرورت رعایت مصوبات ستاد تأکید و تصریح کرد: مدیران ذی ربط به صورت حسب مورد در ستاد دعوت شوند و اعضای ستاد پیگیری مصوبات را در دستور کار قرار دهند و نقاط ضعف و قوت را شناخته و ضعف ها را برطرف و قوت را توجه بیشتری کنیم.

شرکت های مسافربری با 20 درصد ظرفیت مجاز به حمل مسافر هستند حجت الله غلامی نیز گفت: با هدف پیشگیری و مقابله با کرونا، شرکت های مسافربری حداکثر با 20 درصد ظرفیت مجاز به حمل مسافر به این استان هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح فاصله گذاری اجتماعی در اصفهان بسیار موثر بوده است

طرح فاصله گذاری اجتماعی در اصفهان بسیار موثر بوده است