مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 13:252020-03-29اقتصادي

صادرات غیرنفتی از بندرجاسک 96 درصد افزایش یافت


حمیدرضا محمدحسینی عصر یکشنبه در نشست بررسی عملکرد این بندر اظهار داشت: این کالاها از بندرجاسک توسط لنج های باری و لندینگ کرافت به مقصد کشورهای حوزه خلیج فارس صادر شده است.

وی با بیان اینکه بندر جاسک کانون توسعه فعالیت های دریایی و بندری است، افزود: مولفه ها و قابلیت های متمایز جاسک در مقایسه با دیگر نقاط باعث شده صادرکنندگان هزینه کمتری را از مزارع تا بندر پرداخت کنند و این عامل اقبال سرمایه گذاران را جهت صادارات محصولات خود از بندر جاسک به بنادر هدف دو چندان کرده است.

مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر توجه ویژه به فعالیت های دریایی و بندری با هدف توسعه اقتصادی و ایجاد اشتغال مولد برای بومیان منطقه را راهبردی مهم در توسعه بندر جاسک و بنادر واقع در سواحل مکران عنوان کرد.

محمدحسینی بیان داشت: تقویت و تسریع در امور توسعه ای بندر جاسک یکی از رویکردهای مهم سال جاری است و ایجاد ظرفیت های جدید و گسترش فعالیت های تجاری با توجه به مزیت های مورد اشاره می تواند تسریع در روند صادارات محصولات کشاورزی منطقه و استان های همجوار را در پی داشته باشد.

بندر جاسک دارای حوضچه به وسعت 26 هکتار و اراضی پسکرانه ای 11 هکتاری است همچنین اسکله های این بندر چند منظوره ازقابلیت پهلو دهی شناورهای فلزی و لنج های تجاری و صیادی برخوردار می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات غیرنفتی از بندرجاسک 96 درصد افزایش یافت

صادرات غیرنفتی از بندرجاسک 96 درصد افزایش یافت