مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 13:202020-03-29بين الملل

وزیر راه: کرونا بازخوانی جعبه سیاه هواپیمای اوکراینی را متوقف کرد


وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد که بازخوانی جعبه سیاه هواپیمای اوکراینی به دلیل کرونا متوقف شد و پس از عادی شدن شرایط دوباره این مسئله دنبال می شود.

- وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد که بازخوانی جعبه سیاه هواپیمای اوکراینی به دلیل کرونا متوقف شد و پس از عادی شدن شرایط دوباره این مسئله دنبال می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد اسلامی در برنامه پارک شهر رادیو تهران درباره آخرین وضعیت بازخوانی جعبه سیاه هواپیمای اوکراینی و اینکه چرا برخی کشورها اصرار دارند که جعبه سیاه به خارج از ایران برای بازخوانی و بازسازی برود؟ اظهار کرد: مسئله چندان پیچیده ای نیست.

عمدتا آمریکایی ها به دنبال این هستند که از هر حادثه ای یک اتفاق تروریستی درست کرده و دشمنی کنند؛ اما ما در کمیته بررسی سانحه در حال بررسی هستیم و اوکراین و شرکت سازنده جزو لاینفک آن هستند.

همچنین به محض اینکه شرایط آماده شود، بازخوانی جعبه سیاه آغاز شده اما کرونا کار را متوقف کرده و در حال حاضر بررسی میدانی، انجام آزمایش های قطعات تمام شده و پس از این وضعیت بازخوانی جعبه سیاه را دنبال می کنیم.

وی افزود: جعبه سیاه هواپیما دو حافظه دارد که حافظه اول برای گفت وگوهای ابتدایی خلبان با برج مراقبت است و حافظه دوم دستوراتی است که به خلبان داده می شود و درون این جعبه سیاه ذخیره می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر راه: کرونا بازخوانی جعبه سیاه هواپیمای اوکراینی را متوقف کرد

وزیر راه: کرونا بازخوانی جعبه سیاه هواپیمای اوکراینی را متوقف کرد