مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 13:062020-03-29پزشكي

هشدار دانشگاه علوم پزشکی بابل نسبت به کلاهبرداری کرونایی


این دانشگاه اعلام کرد متاسفانه عده ای به بهانه قدرشناسی از تلاش های کادر درمانی مبارزه با ویروس کرونا در بیمارستان های بابل با شگردهای مختلف اقدام به کشاندن افراد به مقابل دستگاه عابر بانک را داشتند که از این طریق قصد کلاهبرداری از حساب های شخصی را داشتند.

کلاهبرداران با شگرد جدید با عنوان تشویقی و به پاس قدردانی از زحمات چند روزه پرستاران و کادر درمانی به صورت تلفنی و یا پیامک قصد کلاهبرداری را داشتند که هوشیاری این قشر زحمت کش توطئه آنها را خنثی کرده بود.

خیرین شهرستان بابل از همان نخستین روزهای بستری شدن بیماران مشکوک به کرونا در بیمارستان های بابل با برداشتن گام های بلند با تشکیل ستاد مردمی مبارزه با کرونا توانستند تاکنون بیش از 20 میلیارد ریال به صورت نقدی و غیر نقدی برای کمک به بیمارستان ها و مراکز درمانی شهرستان بابل بردارند.

دانشگاه علوم پزشکی بابل مستقل از دانشگاه علوم پزشکی مازندران، هفت بیمارستان آموزشی درمانی شامل بیمارستان آیت الله روحانی ، شهید یحیی نژاد ، شهید بهشتی ، بیمارستان 17 شهریور مرزیکلا ، بیمارستان کودکان امیرکلا ،مرکز ناباروری فاطمه الزهرا و همچنین بیمارستان پرتو درمانی شهید رجایی بابلسر را زیر پوشش دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار دانشگاه علوم پزشکی بابل نسبت به کلاهبرداری کرونایی

هشدار دانشگاه علوم پزشکی بابل نسبت به کلاهبرداری کرونایی