مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 13:062020-03-29اقتصادي

کاهش بیش از 2 میلیون تردد نوروزی در جاده های آذربایجان غربی


ارسلان شکری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در حالی که طی نوروز سال گذشته بیش از چهار میلیون و 200 هزار تردد در جاده های آذربایجان غربی ثبت شده بود، این رقم در مدت مشابه نوروز امسال به 2 میلیون و 200 هزار تردد رسید که 48 درصد کاهش نشان می دهد.

وی اضافه کرد: بیشترین میزان کاهش در این مدت مربوط به روزهای بعد از آغاز طرح فاصله گذاری اجتماعی و در روزهای هفتم تا نهم اتفاق افتاده است که به ترتیب شاهد کاهش 50، 62 و 62 درصدی تردد در این روزها نسبت به مدت مشابه سال گذشته بودیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی ادامه داد: ساعات 17 تا 18 و 19 تا 20 ساعات اوج تردد در محورهای ارتباطی آذربایجان غربی طی نوروز امسال به شمار می روند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای اذربایجان غربی ادامه داد: متوسط سرعت ثبت شده توسط سامانه های هوشمند حمل و نقل جاده ای مرکز مدیریت راه های استان 76 کیلومتر بر ساعت بوده که سرعت مناسبی است.

شکری ، با بیان اینکه 10 درصد ترددها طی این مدت در جاده های آذربایجان غربی مربوط به وسایل نقلیه سنگین بوده است افزود: هشت درصد از مجموع ترددها نیز در همین مدت دارای تخلف سرعت غیرمجاز بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، طی نوروز بیشترین میزان تردد در جاده های آذربایجان غربی و کشور ثبت می شد که امسال با توجه به شیوع کرونا، این ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش بیش از 2 میلیون تردد نوروزی در جاده های آذربایجان غربی

کاهش بیش از 2 میلیون تردد نوروزی در جاده های آذربایجان غربی