مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 13:062020-03-29اقتصادي

تاکنون 10میلیون ماسک در کشور توزیع شده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، غلامرضا حسن پور عصر یکشنبه در حاشیه افتتاح بزرگترین واحد صنفی تولید ماسک کشور در کهریزک در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح تأمین منطقه ای ماسک در تهران و سایر شهرستان ها اجرا خواهد شد و در این راستا در نظر داریم با اجرای این طرح کارگاه های تولید هر منطقه، کار تأمین ماسک مورد نیاز محله خود را برعهده خواهد گرفت.

حسین پور در ادامه با بیان اینکه در صورت اجرای این طرح ضمن تأمین ماسک مورد نیاز محلات، از تردد افراد به سایر مناطق برای تأمین ماسک نیز جلوگیری کنیم گفت: مردم این اطمینان خاطر را داشته باشند که در زمینه اقلام بهداشتی به خصوص ماسک با هیچ کمبودی مواجه نیستیم.

رییس بسیج اصناف کشور عنوان داشت: با هماهنگی سازمان بسیج اصناف تاکنون حدود 10 میلیون ماسک تولید و در کشور توزیع شده است که این تعداد ماسک در یکهزار و 472 کارگاه کوچک، متوسط و بزرگ تحت نظارت رده های بسیج اصناف کشور در نقاط مختلف کشور تولید شده است.

وی گفت: از همه واحدهای تولیدی درخواست کرده ایم که به منظور تأمین نیاز بازار در ایام نوروز نیز به فعالیت خود ادامه دهند و واحدهای خانگی و جهادی نیز با شیوع کرونا مشغول تولید ماسک هستند، و همه ماسک های تولید شده در مجموعه های دانشگاه های علوم پزشکی و درمانی و خدماتی توزیع شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکنون 10میلیون ماسک در کشور توزیع شده است

تاکنون 10میلیون ماسک در کشور توزیع شده است