مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 12:352020-03-29سياسي

چین خبرنگاران پیشگام در پوشش اخبار کرونا را قهرمان خواند


یک عضو دفتر سیاسی کمیته مرکزی حزب کمونیست چین به نیابت از این کمیته و شورای دولتی چین از خبرنگارانی که در صف نخست مقابله با کرونا فعالیت می کنند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل جماران؛ سون چون لان معاون رییس شورای دولتی چین با تمجید از اخلاق حرفه ای و پیشگامی خبرنگاران، از آنانی که در پوشش اخبار کرونا تلاش کرده اند به عنوان قهرمان و مبارز یاد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز شنبه سایت عربی خبرگزاری شینهوا، معاون رییس شورای دولتی چین در نشستی با حضور نمایندگان خبرنگاران حاضر در شهر ووهان -کانون شیوع ویروس کرونا- آنان را افرادی توصیف کرد که در خط مقدم مبارزه با این ویروس، روحیه و صفوف مردم را در این مبارزه تقویت و یکپارچه می کنند.

عضو دفتر سیاسی کمیته مرکزی حزب کمونیست چین به نیابت از این کمیته و شورای دولتی چین از خبرنگارانی که در صف نخست مقابله با کرونا فعالیت می کنند، قدردانی و ابراز امیدواری کرد که خبرنگاران همچنان با پوشش حوادث مرتبط با کرونا، توانایی و اراده مردم برای عبور از شرایط سخت پیش آمده در کنار یکدیگر را تقویت کنند.

وی همچنین از خبرنگاران خواست که به تهیه گزارش هایی از اقدامات انجام شده در چین در مقابله با کرونا به شیوه مناسب برای تقویت اعتماد و اتحاد مردم ادامه دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چین خبرنگاران پیشگام در پوشش اخبار کرونا را قهرمان خواند

چین خبرنگاران پیشگام در پوشش اخبار کرونا را قهرمان خواند