مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 12:302020-03-29سياسي

استقبال ملی از پویش «در خانه بمانیم – کتاب بخوانیم» به پیشنهاد اردبیل


مدیر کل کتابخانه های عمومی استان اردبیل گفت: به ابتکار کتابخانه های عمومی استان اردبیل دو پویش در خانه بمانیم و کتاب بخوانیم و در خانه بمانیم و نقاشی کنیم با استقبال شهروندان سایر مناطق کشور مواجه شده است.

- استقبال ملی از پویش در خانه بمانیم – کتاب بخوانیم به پیشنهاد اردبیل ایسنا/اردبیل مدیر کل کتابخانه های عمومی استان اردبیل گفت: به ابتکار کتابخانه های عمومی استان اردبیل دو پویش در خانه بمانیم و کتاب بخوانیم و در خانه بمانیم و نقاشی کنیم با استقبال شهروندان سایر مناطق کشور مواجه شده است.

پروانه رضاقلیزاده در گفتگو با ایسنا، اظهار کرد: با شرکت در پویشهای کتابخوانی کتابخوانان اردبیل در دوران خانه نشینی به دنیای شگرف کتابها سفر میکنند.

وی با اشاره به اینکه نویسندگان بومی استان اردبیل در سالهای اخیر کتب ارزشمندی منتشر کردهاند که برخی نیز موفق به کسب جوایز ملّی شده است، خاطرنشان کرد: توصیه میکنم همه اردبیلیها در راستای حمایت از این نویسندگان و شکوفایی بیشتر استعدادهایشان، خواندن کتاب های نویسندگان بومی را در اولویت قرار دهند.

مدیر کل کتابخانه های عمومی استان اردبیل به تصمیم تعطیلی کتابخانههای عمومی اشاره کرد و گفت: نهاد کتابخانههای عمومی کشور در اولین واکنش سریع به شیوع کرونا، ادارات کل همه استانها را تابع تصمیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال ملی از پویش «در خانه بمانیم – کتاب بخوانیم» به پیشنهاد اردبیل

استقبال ملی از پویش «در خانه بمانیم – کتاب بخوانیم» به پیشنهاد اردبیل