مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 10:402020-03-29سياسي

تشکر حزب اراده ملت از مبارزه کنندگان باویروس کرونا


حزب اراده ملت در بیانیه ای اعلام کرد: اکنون که در کوران گسترده ترین پاندمی تاریخ معاصر بدلیل شیوع یکی از وحشی ترین و تهاجمی ترین عوامل بیماری زا قرار داریم، - نبرد تمام عیار و نفس گیری میان اهریمن نامریی کرونا و سپیدپوشان کادر درمانی کشورها در جریان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا متن بیاینه حزب اراده ملت به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم وَمَنْ أَحْیَاهَا فَکَأَنَّمَا أَحْیَا النَّاسَ جَمِیعاً صفحات کتاب سرگذشت بشری مملو از حوادث تلخ و شیرین بسیاری می باشد و بخش بزرگی از تمدن جهان امروز مرهون واکنش بشر به این حوادث بوده است.

آنجا که بقراط ها، جالینوس ها، بوعلی ها، پاستورها، فلمینگ ها و قریب ها با از خود گذشتگی و تحمل رنج و ممارست به جنگ بیماری ها رفته و با توسعه دانش بشری در حوزه سلامت به علاج بیماران پرداخته و تمامی آسایش و حتی جان شیرین خود را در راه خدمت به همنوع نثار و ایثار نموده اند.

اکنون که در کوران گسترده ترین پاندمی تاریخ معاصر بدلیل شیوع یکی از وحشی ترین و تهاجمی ترین عوامل بیماری زا قرار داریم، نبرد تمام عیار و نفس گیری میان اهریمن نامریی کرونا و سپیدپوشان کادر درمانی کشورها در جریان است.

این نبرد در میهن عزیز ما مرزهای حماسه را درنوردیده است زیرا بخش سلامت کشور بدلیل فشار تحریم های ظالمانه ، سیاست زدگی تهوع آور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکر حزب اراده ملت از مبارزه کنندگان باویروس کرونا

تشکر حزب اراده ملت از مبارزه کنندگان باویروس کرونا